Огляд сонцезахисних засобів

Огляд сонцезахисних засобів

У аптеці можна підібрати косметику для будь-якого типу шкіри і на будь-яку суму, починаючи з найдешевших кремів і закінчуючи дорогою французькою косметикою.

Найдешевші засоби для засмаги на сонці - це «Сонячне світло». Косметика для дітей, як завжди, коштує дорожче, оскільки вона містить найвищий рівень SPF. Маркування на етикетці розшифровується таким чином - Sun Protection Factor або чинник захисту від сонця. SPF буває від 2 до 100, і позначає ця цифра те, в скільки разів даний продукт збільшує час допустимого перебування на сонце або ж кількість змісту фільтрів, які перешкоджають проникненню UV-променів в шкіру і захищають її від обезводнення.

«Червона лінія» - одна з небагатьох косметичних марок, яка випускає спеціальний шампунь з UV-фільтром. Вважається, що шампунь захищає волосся від висушування і біохімічних пошкоджень під дією сонячних променів. Окрім цього, шампунь підходить для жінок із фарбованим волоссям, оскільки UV-фільтр оберігає волосся від вигорання.

Крім шампуню, в серію «Червона лінія» входять лосьйони для обличчя і тіла з різним і рівнями захисту.

Далі по списку йде сонцезахисна лінія від «Nivea» - достатньо розкручена косметична марка. Мало яка людина не бачила рекламні ролики цієї компанії.

Проте, як би багато не писали про падіння якості цієї продукції, її все одно купують і у великих кількостях. І в принципі, покупці задоволені. Обіцяючи «ефективний захист і тривале зволоження», виробники сподіваються, що засіб наноситиметься на тіло рясно і постійно під час тривалого перебування під сонцем. Тільки тоді виявиться ефект.

«Ambre Solaire» вважається однією з найпопулярніших косметичних марок. Їх сонцезахисна продукція користується популярністю у людей різного достатку: хтось довіряє рекламі; хтось вважає, що вона дорога і, значить, якісна; хтось, навпаки, бажає таким чином заощадити. В результаті найчастіше на пляжах Туреччини, Єгипту, Тунісу і Іспанії зустрічаються саме ці білі флакони з оранжевими кришечками.



Деякі фірми, як, наприклад, «Ambre Solaire» випускає засоби, в яких відсутні які-небудь фільтри, або їх зовсім небагато (зазвичай на маркуванні стоїть SPF 2, 4 або 6). Вони призначені для людей з шкірою від природи достатньо смуглявою, і для тих, хто постійно відвідує солярій і прагне добитися рівного темного загару. Таке масло або легкий крем призначені для інтенсивного загару, крім того, вони захищають шкіру від шкідливих променів і сонячних опіків, живлять, зволожують і розгладжують шкіру.

Слід відмітити, що «Ambre Solaire», відома як французька косметична марка, проводиться не тільки у Франції, але і в Польщі.

Перш за все, важливо відзначити, що всі позитивні якості (відмічені на етикетці) виявляться тільки в тому випадку, якщо Ви строго дотримуватимете правила:

1. Наносити засіб після кожного купання або регулярно повторювати нанесення (через кожні півгодини перебування під пекучим сонцем);
2. Рясно наносити молочко і розпилювати спрей. Кожен засіб проходить серію випробувань на людях, при цьому кожного випробовуваного намазують кремами у величезних кількостях для того, визначити якість і ступінь захисту. З отриманими результатами можна ознайомитися на етикетці. Тому щоб добитися позитивного ефекту, треба розпилювати і втирати в своє тіло якомога більше засобу;
3. Уникати перебування під сонцем в години з 12:00 до 17:00. В цей час обгоріти можна легко і швидко, але шкіра при цьому практично не загоряє, а відтінок зійде разом шкірою. Крім того, в уранішній і вечірні години сонце не таке агресивне, тому загар вийде рівний, шкіра залишиться на місці і не доведеться пояснювати на пальцях продавцеві-арабові, що тобі потрібний кефір або сметана високої жирності для примочок.

В тому випадку, якщо Ви ще не загоряли і збираєтеся найближчим часом валятися на пляжах середземноморського побережжя, то краще узяти з собою декілька пляшок: молочка з показником захисту 30-50 на перших порах, щоб підготувати шкіру, потім - лосьйон SPF 8-12 і в обов'язковому порядку - молочко після засмаги. Бажано захопити з собою гігієнічну помаду із захисним фільтром, оскільки шкіра губ дуже ніжна і чутлива, вона швидко пересихає і починає лущитися.

Звичайні сонцезахисні засоби не призначені для загару в солярії. Проте часто і чоловіки і жінки використовують їх в солярії; зазвичай для солярію вибирають дорогу косметику (наприклад, «Lierac» або «Avene»), яка більш менш відповідає світовим стандартам якості і проходить серйозні випробування і тестування.

Говорять, що най кращу косметику роблять у Франції, і тому всі прагнуть купити саме її. Проте зараз проводиться божевільна кількість підробок, а відрізнити оригінал практично неможливо. У зв'язку з цим багато хто почав звертати увагу на маловідомі марки, чиї заводи розташовані в колишніх країнах СНД, країнах балтії і Західній Європі.

Фармацевтична компанія «KRKA», яка проводить лікарські препарати широкого спектру, щорічно на початок літнього сезону випускає серію сонцезахисних засобів. Косметика «Vitaskin» виготовляється якраз в Словенії. «Vitaskin» ніколи не була особливо популярною маркою, в рекламі її теж не часто зустрінеш. Проте її якість і результати використання відповідає тому, що написане на етикетці.

Треба сказати, що довіри до цієї косметики значно більше, ніж до продукту пафюмерно-косметичних компаній. Все-таки є надія, що всі засоби проходять ретельні випробування і тестування, а до складу цих засобів входять натуральні речовини з лікувальним ефектом. Слід додати, що «Vitaskin» випускає ще і сонцезахисну помаду для губ.

Перелік косметичних засобів класу «lux» починається з компанії «Vichy». Дуже відома, достатньо дорога і цілком ефективна. Проте фармацевти-консультанти відзначають, що поступає багато скарг від клієнтів на якість продукту від «Vichy».

«Vichy» також, як і решта всіх компаній, щороку випускає серію засобів для загару. Колекція представлена різними спреями, молочком, кремами, гелями, стікамі (олівцями: для губ і для чутливих зон). Всі засоби обіцяють максимальний і тривалий захист від ультрафіолетових A і B променів при нанесенні за півгодини до виходу на сонці, оновленні кожні дві години і після купання.

Якщо ж Ви знаєте, що Ваша шкіра дуже чутливо сприймає будь-яку дію, або Ви зовсім не хочете загоряти, тоді слід використовувати лосьйон з високим чинником SPF 50 або 60, цифра залежить від виробника. Наприклад, в лінії «Bioderma» більше половини представлених засобів має число SPF - 100. Це говорить не тільки про дуже високий ступінь захисту від сонячних променів, але і про лікувальні властивості вмісту.

Косметика «Uriage» містить мінерали, в цьому полягає її відмінність від інших засобів. Мінеральні речовини і термальна вода, що входять до складу кожного засобу, підсилюють захист, сприяють живленню і зволоженню шкіри.

Серед косметичних засобів класу «lux» особливою популярністю користується французька фірма «Lierac». Сонцезахисна лінія представлена всілякими засобами (гелі, молочко, креми, спрєї, бальзами) окремо для обличчя, для тіла, для чутливих зон. Всі засоби сприяють «активізації природного загару», а також продовжують загар, зволожують і заспокоюють шкіру. Кожен засіб направлений на досягнення певного ефекту для певної частини тіла.

В принципі кожна косметична компанія обіцяє один і той ефект для людей, які збираються на пляж, - це стійкий і рівний загар. Багато що залежить від типу вашої шкіри, від ступеня переносимості сонячної дії, від місця перебування на сонці і інших чинників. У будь-якому випадку, краще не ганятися за дешевизною, адже здоров'я шкіри важливіше. І головне - не варто нехтувати правилами, відміченими на етикетці.



Понравилось - репост: